Ah Kalbim 393. Bölüm izle

Ah Kalbim Son Bölüm izle 393. Bölüm Kanal7'de başladığında canlı olarak takip edebilir, bitincede full hd tek parça olarak izleyebilirsiniz

Yorum yapın
    pınarYorum 19:08 Ocak 6th, 2020 de Yazılmıştır..

    merhaba dostlar çevirilrri nede yayınlamıyorsunuz

    leylaYorum 22:34 Ocak 6th, 2020 de Yazılmıştır..

    bu diziyi naptılarya yazık berbat ötesi yapmışlar

    PragyaYorum 09:46 Ocak 7th, 2020 de Yazılmıştır..

    Yazik abigyadan eser kalmamiss

    Misket K.Yorum 20:08 Ocak 7th, 2020 de Yazılmıştır..

    Partları geç yüklüyorsunuz daha erken yüklerseniz sevinirim.

    diziizlep1.com / YöneticiYorum 21:17 Ocak 7th, 2020 de Yazılmıştır..

    bugün tam dizi saati elektrikler kesildi. o yüzden gecikme oldu. normalde 6 gibi yüklüyoruz. kusura bakmayın.

    LaleYorum 20:47 Ocak 7th, 2020 de Yazılmıştır..

    Yönetici bey dizi yokmu

    ilksahYorum 19:30 Ocak 9th, 2020 de Yazılmıştır..

    genemi elektriklerin kesildi YÖNETİCİ bey oğlum

    diziizlep1.com / YöneticiYorum 19:47 Ocak 9th, 2020 de Yazılmıştır..

    yok yükledim şuan 🙂

    AnonimYorum 20:15 Ocak 9th, 2020 de Yazılmıştır..

    İyi akşamlar.Dizi bitti artık.Ses seda yok nasılsınız hanımlar ses verin neredesiniz.Emine ve diğerleri kayboldular.Konuşulacak dizi yok ama arada ses verin

    EmineYorum 20:23 Ocak 9th, 2020 de Yazılmıştır..

    Parci suci denen adamla uçurumdan düşüyor…ranbir shana filan ulasamiyorlar.

    EmineYorum 20:29 Ocak 9th, 2020 de Yazılmıştır..

    Arkadaşlar merhaba..izliyoruz ….pragya varkaen pes yok biraz siz yazın malum ben çalışıyorum …her akşam mutlaka izliyorum….bu arada ekta abinin tersine ranbiri parciye sonsuz güvenip kolluyor…işte onunda ailesi problem olacak….abinin saçma kararı…pragyanin abiye niye dönmediği ni bu bilumer ortaya koyacak…..hala çocuk gibi abi tutarsız…..bencil dur bakalım yüzyüze konustuklarinda pragya sebebini açıklayacak….hepimiz izliyoruz….hayırlı cumalar …..kızlar mesai çok…..yoksa yazarım….sorun bildiklerimi yazayım.

    ilksahYorum 20:31 Ocak 9th, 2020 de Yazılmıştır..

    YÖNETİCİ bey evladım neden tercümeleri onaylamıyorsun

    ayrıca EMİNE kardeşimizde yazmaz oldu

    EMİNE kız nerele kaçtın hindistanamı gittin yoksa ız ya beni neden götürmedin yolaydım o cadalozun saçını başını bi güzel ız hayırdır yazmaz oldun
    bu arada geçen çarşamba hiç bir süpriz göremedik bu çarşambada öyle

    diziizlep1.com / YöneticiYorum 20:35 Ocak 9th, 2020 de Yazılmıştır..

    onayladım ilkşah abla.

    EmineYorum 23:14 Ocak 9th, 2020 de Yazılmıştır..

    İlksah hanım supriz Çarşamba yazdım fakat göndere basmadan kapatmisim iyimi….yorgunluk işte…..supriz parcinin uçurumdan suya o adamla düşüp oadamin ölmesi….ve yine Alya riya yirtmasi …..fakat ranbirin video olayını çıkarması……ranbirin alyanin da içinde olduğunu bilip ispatlatamamasi….fakat ranbir parciyi kolluyor……..bakalım pragya zavalim ne yapacak……riya tam şizofren deli ,……mira gibi Alya tanu gibi …..işte tekrar orman olayı….ranbir hapirten çıkıyor …tamam arkadaşım….. Kız ne yolacagiz ektayi başını yesin yeni dizisi…..derdim pragya ABgya dışa yoksa amannn

    LaleYorum 00:03 Ocak 10th, 2020 de Yazılmıştır..

    Iyi akşamlar umarım hepinizin sağlığı yerinde mutlu ve huzurlusunuz ya bunlar ne zaman öğrenecekler kızlarını ya bunlar nasıl anne ve baba alamadım emine canı haberin varmı bunlar kızları olduğunu ne zaman öğrenecekler

    NeslihanYorum 01:13 Ocak 10th, 2020 de Yazılmıştır..

    İyi akşamlar arkadaşlar vallahi büyük bir sabırla AbiGya’nın ne zaman kızlarını öğrenecekleri anı bekliyoruz. Bu arada Ranbir Abhi’yi geçti kahramanlıkta wowww yani…Senarist Anil muhteşem bir aşık çıkarmış Ranbir sorgusuz sualsiz tam güven randımanlı Praçi’yi koruyor ve kolluyor.Abhi’ye bu hakkı vermedi ünlü senarist Anil ne yazık ki Pragya”yı çogu zaman sorguladı.Vay be Rambir tam gaz gidiyor arkadaşlar dizinin Hero’su oldu. E her eve lazım bir Hero siz ne dersiniz böylesine can kurban değil mi arkadaşlar:))))))

    LaleYorum 01:55 Ocak 10th, 2020 de Yazılmıştır..

    Doğru rambir tam aranan bir es bir beraberlikte gereken şey güven ama sorun insanı diziye bağlamıyor bunu sadece önceden abigiya yapiyordu bu sonradan gelenler boş ben hiç beyenmiyorumonun için 20 danalık dizi beş dakkada bitiyor

    EmineYorum 02:34 Ocak 10th, 2020 de Yazılmıştır..

    Size d file demiştim.kizlar ozaman öğreniyor..riya annesinin resmini abiye soruyor…o orda abi de ozaman ama pragya daha önce öğreniyor….evet abinin yaptığı aptallığı ranbir yapmıyor ama abi önuda zorda bırakıyor parci ile ranbiri pragya bir araya getirecek akas in evlense ligi gibi yine abi pragyaya ters….ego….dışa bülbül pragya kiara olayları çözüyor……teee oda ne zaman mirayida unutmayın….Alya onuda devreye sokacak…..işler uzun bekleyin nisanayini….ha önce daha vikram pragyaya hayranlıkla bakıyor…filan terörist kaçırma riyanin oyununu… priyankanin oyunu …iş çok….yani abi pragya ile ama kalpte disarda pragya hep gerçek dostları ile hayat mücadelesi….tüm düzgün insanlar gibi…..kaderini takip ediyir…. abi benim. İsteklerim ….işte abi malzeme bu akşam ağla iç ….sabah zenginlik ve ben…..

    Dondu donmezYorum 16:26 Ocak 10th, 2020 de Yazılmıştır..

    Arkadaşlar selamlar hayırlı cumalar inşallah iyidirsiniz ya emine sende.şu bülbülü dişayı kiarayı Bir köşeye koy artık dizi eleştiriliyor bitmiş.tükenmiş dahane.gelemediler tanu.beklenmedik halde geri.katıldı diziye sende Bir ricamvar biliyorsan eğer doğru cevapver şu pırakya ve abhi den bahsediyoruz bunlardan bu kızlarını hala tanıtmıyorlar pırakya rezilliğe doymayan Bir zazarlı filimi herkes izliyor bin instıragamda otuzssaniyelik Bir pıromada görüyorum ne olacağını.sende habire yazıyorsun ogelelecek bu gelecek diye hani neredeler şimdide karakol rambiri ben beyeniyorum helal.olsun abiden efendi cesaretli.ve yürekli muğtatta öyle reha öcügibi hepinize teşekürler emirdağlı

    MelekYorum 17:10 Ocak 10th, 2020 de Yazılmıştır..

    Arkadaşlar bu dizide çogu şey tutarsız bunu yazanın nasıl bir kafayla yazıyor anlamıyorum abi efendi bi özlüyo bakıyorsun bir baka yerde dans ederken kaçıyo yüzüne bile bakmıyo okulda arkssından koşuyo hiç aklına bile gelmiyo kızımla karım ne halde bu nasıl bir kafa anlamadım dişada pek gözükmüyo keşke dişa ve pragya aynı evde olsalar bülbülde gelse artık alyayı görmek bile istemiyorum onu ve miramıdır nedir ikiside çok iticiler umarım birazda olsun iyi şeyler olur

    AnonimYorum 21:09 Ocak 10th, 2020 de Yazılmıştır..

    İyi akşamlar. MELEK çok haklısın diziyi özetledin.Eskisi gibi bakamıyoruzda artık. Bitirselerde bizde ohhhh çeksek.Kim ölürse ölsün razıyız toplu katliamda yapabilirler artık hiç şaşıramıyoruz

    EmineYorum 01:22 Ocak 11th, 2020 de Yazılmıştır..

    Abiye bak hala alyayi konuşturuyor…dinliyor…neyse haftayada parti çekilmiş….hani demiştik ya pragya ranbir ile dans ediyor…..vikram pragyaya hayranlıkla bakıyor…..ha o….galiba defile ….döndü dönmez hanım …ekta yazıyor biz izliyor yorum yapıyoruz……keşke hemen olsa ama giygiygiy anca

    MelekYorum 10:49 Ocak 11th, 2020 de Yazılmıştır..

    Evet teşekür ederim Anonim kardeş sende haklısın artık ufak ufak bişeyler ortaya çıksa seyredilecek durum kalmadı insana bıkkınlık geldi zaten abi ve pragya ve eski oyuncularla sevmiştik onları bülbül ve kiyara umarım bir önce geri dönerler ve ikisinin ayrı oldugu zamanlar izlenmeyo sanısam çünkü ikisi birbirine çok yakışıyo umarım toparlanıp güzel bir şekilde bitirirler yoksa onlar bizi bitirecekler. Ama sizin gibi güzel ve iyi isanlarla karşılaştıgm için çok mutluyum sizi seviyorum arkadaşlar çooook.

    LaleYorum 12:39 Ocak 11th, 2020 de Yazılmıştır..

    Iyi hafta sonları hanımlar emine cano sen yine arada yaz gönlümüzü açıyor yoksa bu dizi çekilmez çıksada çıkmasana zevkle okuyorm

    LaleYorum 19:05 Ocak 11th, 2020 de Yazılmıştır..

    Yönetici bey bu gün diziyi unutmayın şimdiden ellerinize sağlık tesekurler

    AnonimYorum 21:42 Ocak 11th, 2020 de Yazılmıştır..

    Melek canım çıkmaz bu böyle gider salağa bağladılar.Birbirinden bağımsız konular.laylay lom gidiyor.çıksada istemem geç gelen adaleti

    EmineYorum 04:36 Ocak 12th, 2020 de Yazılmıştır..

    Tutarsizki ne tutarsız….yazan arsız…..pragyayi seviyor diye millete pragya rolüne her acıyı yaşatıyor…..niye siriti her roller de mükemmel….çünkü abigya sevildi …ha dur sunuda yazam sunuda koyam nasılsa izlenecek gel sende meşhur il yeni oyuncular…..salak karı izleyen senin saat yıl telefon replik hepsini biliyor yanlış saçma ama AB gya için izliyor ……neyse lalem burdayim hesabına gelen okur …..bu arada meleği m gümüş pragya ve diğer kizlar ben çalışıyorum size ne oluyor yazın bari birbirimizi soralim…….öptüm can arkadaslari

    EmineYorum 16:00 Ocak 12th, 2020 de Yazılmıştır..

    Tıpkı Alya tanu nasıl tuzak kurdukca abi pragya aşkı çoğaldı al şimdi Alya riya kazanan parci pragya çünkü ranbir ölümüne parcinin yanında pragyada söyledi….sizin gibi anne kız için herşeyi yaparım….sizi ailem gibi görüyorum….pragyada çok mutlu oldu ….sen bana eşimi hatirlatiyirsun dedi…oda çok iyi biri idi dedi…adını sordu ..pragya söylemedi…..ranbir bay merada parciye tuzak dedi inanmadı benim gibi dedi…pragya ona çok teşekkür edeceğim kızı gibi gördüğü için dedi…..kız niye dizi bitsin bakin muhabet ediyoruz….biliyoruz burda birbirimizi bekliyoruz….evet soylediklerimiz çıkıyor devam ….optum

    MelekYorum 11:04 Ocak 13th, 2020 de Yazılmıştır..

    Evet.Emine abla dogru söylüyosun bitmesin ama birazda moralimizin düzelmesi için güzel bölümler olsa az az da olsa kardeşinin ne gibi bir manyak oldugu ve hasta ruhlu oldugu ortaya çıksa birazda karısı ve kızıyla ilgilense iyi olur fakat sizlerle olmak yorumlarınızı okumak çok zevli hepinize sevgi ve saygılarımı sunuyorum arkadaşlar.

    anonimYorum 00:09 Ocak 14th, 2020 de Yazılmıştır..

    bu kiz halasinida tanuyuda gecti fakat yine hic kimse a lamiyacak tipki ezkisi gibi bu dizide dorular ortaya ciksada suclular cikmiyor gormuyormusunuz aliyayin yaptiklari hepsi yanina kaldi hic birinin cezasini cekmedi bu simarikin yaptiklarini isala ramvir cikarir bu cocuk biraz daha akili abiden videoyu gorurken daha anladi praci olmadini belki cikarir ortaya fakat abiyi cok sevdiyi iciri soylemez bakalim ne olacak

Kategoriler
Sitemizde telif haklarının size ait olduğu ve yayınlanmasından rahatsız olduğunuz bir içerik varsa bizimle iletişime geçtiğiniz takdirde, içerik sitemizden 3 iş günü içerisinde kaldırılacaktır.
Sitemizdeki tüm diziler programlar yarışmalar vs. resmi youtube dailymotion ve kanalların resmi web sitelerinden embed yöntemi ile alınmaktadır. illegal bir durum söz konusu değildir.
Dizi izle / / / / / / / Dizi Seyret / / / / / / Canlı Dizi izle

Gezilecek Yerler